سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه حل محدود شدن کامنت در اینستاگرام

محدود شدن کامنت در اینستاگرام میتواند به دلایل مختلفی رخ دهد که اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید باما همراه باشید که قصد داریم روش های بوجود آمدن این مشکل و راه های حل آنرا برایتان شرح دهیم.

امروزه اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان به خصوص ایران شده که با وجود محدودیت های بسیار هنوزهم یک اصل اساسی در میان سرگرمی و کسب و کار را برایمان داشته است. گاهی اوقات به دلایل ناخواسته ممکن است با مشکلاتی نظیر محدود کردن کامنت گذاشتن در اینستاگرام و یا محدود شدن مواجه شویم که در این خصوص اگر موارد پیشگیرانه ای را درنظر نگیرید با مشکلات بیشتری نظیر مسدودی اکانت مواجه خواهید شد.

افزایش بازدید اینستاگرام

محدود شدن کامنت در اینستاگرام؛ چگونه از محدود شدن کامنت در اینستاگرام خارج شویم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محدود کردن کامنت گذاشتن در اینستاگرام سایت های بسیاری به این موضوع اشاره داشته اند که طبق بررسی های ما راه حل های درست حسابی که بتواند مشکل شمارا پوشش دهد وجود نداشته است. به همین دلیل در ادامه شمارا با توضیحات تکمیلی این مبحث و راه حل آن آشنا خواهیم نمود که یکبار برای همیشه میتوانید با این دغدغه اجتماعی خود آشنا شوید و زین پس بدون نیاز به آموزش آنرا برطرف کنید. باما همراه باشید.

نحوه محدود کردن کامنت ها

 

راه‌های رفع مشکل محدود شدن کامنت در اینستاگرام چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال مسیر و توضیحات زیر را دنبال کنید. اگر با مشکل دیگری و یا اطلاعات دیگری مواجه شدید سریعا مشکل خود را در بخش نظرات برایمان ارسال کنید تا راه حل جایگزین را برایتان به اشتراک بگذاریم.

  • وارد برنامه اینستاگرام شوید و به پستی که نظرات آن برای شما محدود شده است مراجعه کنید.
  • با لمس نظرات و وارد شدن به نظرات پست میتوانید کامنت های ارسالی را مشاهده کنید.
  • کاری به کامنت کاربران دیگر نداشته باشید و در صفحه روی 3 نقطه واقع در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • حال وارد بخشی بنام Comment controls یا همان کنترل های کامنت خواهید شد.

گزینه های موجود در دسته بندی های زیر تقسیم بندی میشوند:

  • برای همه پست ها: این بخش شامل گزینه های بیشتری بوده که در ادامه آنرا مورد بررسی قرار خواهیم داد.
  • اولین مورد برای مدیریت یک لیست کلمات سفارشی بوده که هرزمان واژه هایی که مشخص کرده اید در کامنت بکارگیری شد به صورت خودکار توسط اینستاگرام پنهان شود.
  • گزینه دوم برای مشخص نمودن اشخاصی بوده که امکان ارسال کامنت برای مطالب شمارا داشته باشند. کاربران میتوانند از نظرات مجاز که برای همگی مورد استفاده قرار میگیرد تا محدود نمودن ارسال کامنت را برای خود فعال کنند. معمولا بیشتر اشخاصی که بدنبال این گزینه هستند با عباراتی مختلفی نظیر ” نظرات روی این پست محدود شدند یعنی چه؟ ” در گوگل بدنبال پاسخ هستند.
  • در پایان و سومین گزینه که مربوط به تنظیمات حریم خصوصی بوده به شما این امکان را خواهد داد تا وضعیت حساب خود را به شکل خصوصی تغییر دهید.
  • برای پست های دلخواه فقط یک تنظیم وجود دارد که آن به کاربران امکان ارسال نظر برای یک پست را غیرفعال میکند. به محض اینکه کاربر روی غیرفعال کردن نظر دادن کلیک کند همه نظرات آن پست غیرفعال میشود.

با استفاده از این دو بخش میتوانید روی کامنت های خود مدیریت خوبی داشته باشید و از سوء استفاده اشخاص دیگر جلوگیری کنید.

چگونه از محدودیت کامنت اینستا خارج شویم؟

چگونه از محدود شدن کامنت در اینستاگرام خارج شویم ؟

معمولا محدود شدن کامنت در اینستا چقدر طول میکشد به مدت 3 روز به طول می انجامد که با پشت سرگذاشتن این زمان ارسال کامنت برای شما فعال خواهد شد. اما علت لیمیت شدن کامنت در اینستاگرام و نشانه های محدود شدن کامنت در اینستاگرام را در ادامه ذکر خواهیم نمود:

  • استفاده از ربات برای انتشار مطالب دیگران در اکانت خود
  • شناسایی ربات بودن اکانت توسط اینستا با عدم تکمیل حساب و پروفایل خود
  • فالو و لایک بیش از حد اکانت ها بعد از افتتاح اکانت در مدت زمان کوتاه
  • بکارگیری نظرات مشابه و تکراری بسیار در کامنت مطالب خود و دیگران
  • تگ نمودن اشخاص بسیار در پست های محدود خود و عدم فعالیت اصولی در این زمینه
  • بکارگیری ربات های فالوورگیر برای رشد اکانت خود

رفع بلاک شدن در اینستا

موارد فوق از اصلی ترین دلایل محدود شدن کامنت در اینستاگرام بوده که در این زمینه اگر یکی از موارد فوق را برای اکانت خود انجام داده اید با این مشکل مواجه خواهید شد. برای راهنمای محدود شدن کامنت در اینستاگرام و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه باما همراه باشید.

جلوگیری از محدود شدن کامنت در اینستاگرام

جلوگیری از محدود شدن کامنت در اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام از یک ویژگی جدید بنام Remix رونمایی کرده که در این بخش ویدیوهای بسیاری را شاهد بوده ایم. با استفاده از ریمیکس اینستا کاربران میتوانند ویدیوهای خود را در معرض عموم قرار دهند و یا به تماشای ویدیوهای دیگران بپردازند. اگر در مجمع های عمومی این چنینی حضور خوبی داشته باشید و از ارسال مطالب تکراری و مشابه خودداری کنید به نوعی اکانت خود را برای اینستا به یک اکانت مطمئن تبدیل خواهید نمود که مشارکت در گروه های این چنینی میتواند از محدود شدن کامنت شما جلوگیری کند.

مدیریت کامنت در اینستا میتواند کار دشواری باشد زیرا اگر شما جزو افرادی هستید که تعداد فالوور های بالایی در اختیار دارید ، با انتشار یک عکس یا ویدیو شاهد دریافت لایک و کامنت های بسیاری خواهید بود که این مورد مدیریت آنها را دشوار خواهد نمود. با اموزش فوق میتوانید آسودگی خاطر را برای خود به ارمغان بیاورید و کلماتی که دوست دارید در کامنت مطالب شما بکارگیری نشود را در لیست واژه های خود قرار دهید تا به محض ارسال کامنتی با آن کلمه از ارسال آن جلوگیری شود.

سخن پایانی

در خصوص محدود شدن کامنت در اینستاگرام به نکات خوبی اشاره شد که در این زمینه سعی کردیم به راه حل های محدود کردن کامنت گذاشتن در اینستاگرام نیز اشاره داشته باشیم. شما عزیزان میتوانید نظر خود را در مورد این مقاله بیان کنید و اینکه آیا تا کنون با چنین مشکلی مواجه شده اید یا خیر نظر خود را برایمان ارسال کنید. نظرات شما در پیشبرد اهداف سایت تاثیر بسزایی خواهد داشت که پیشنهاد میشود آنرا از ما دریغ نکنید.

منبع