سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت وب سایت کسب و کار: راهنمای کسب و کار کوچک

  • طراحی سایت کسب و کار کوچک برای اطلاع رسانی به مخاطبان، توضیح پیشنهادی خود، افزایش شناخت برند و افزایش فروش مهم است.
  • برای ساخت یک وب سایت تجاری، ابتدا باید یک نام دامنه و میزبانی وب ایمن را انتخاب کنید. سپس، وب سایت خود را برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو و افزایش ترافیک بهینه کنید.
  • وب سایت خود را به روز و برای دستگاه های تلفن همراه بهینه نگه دارید. همچنین مطمئن شوید که سرعت سایت شما برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجوی کافی است.
  • این مقاله برای صاحبان مشاغل موجود است که به دنبال ایجاد یک وب سایت یا بهبود وب سایت خود هستند.

https://konjkar.ir/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D9%84%D8%8C-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%8C/

دیگر امکان راه اندازی یک کسب و کار، حتی یک تجارت آجری، بدون حضور وب وجود ندارد. مصرف کنندگان برای همه چیز از تحقیق محصول گرفته شده تا مکان و ساعات کار به اینترنت مراجعه کنند. حتی یک وب سایت ساده و با طراحی خوب می توانید به شما در زمینه کاری برتر بدهید و اگر محصولاتی برای فروش دارید، سایت شما می تواند بازارهای شما را باز کند و تجارت شما را ارزان و آسان کند.

نرم افزار طراحی وب سایت به گونه ای یافته است که از آن برای همه آسان است. برای توسعه یک سایت جذاب و کاربردی، نیازی به دانستن کدنویسی وجود دارد. مهم نیست از چه برنامه‌ای استفاده کنید، فقط باید برخی از قوانین و نکات اساسی را دنبال کنید تا به وب‌سایت خود ظاهری حرفه‌ای ببخشید، آن را پیدا کنید و آن را در بهترین حالت نشان دهید.

هدف اصلی شما از طراحی سایت چیست؟ یک وب سایت تجاری به طور کلی به عنوان فضایی برای ارائه اطلاعات کلی در مورد شرکت شما یا یک بستر مستقیم برای تجارت الکترونیک عمل می کند. چه یک وب سایت ساده ایجاد کنید که کمی در مورد شرکت شما بگوییم یا یک سایت تجارت الکترونیکی پیچیده تر، مهم ترین کاری است که باید انجام داد که شرکت شما در صفحه اصلی چه کاری انجام می دهد. آرین فیل از شرکت طراحی وب سایت Followbright هشدار داد که مشتریان باید تا بفهمند آیا شرکت شما می تواند چه چیزی را باید انجام دهد یا خیر.

گابر شائولیان، عامل طراحی وب سایت و مدیر بازاریابی دیجیتال Blue Fountain Media، اضافه کرد: «در مورد تجربه کاربری خاص خود و سفری که کاربر در حرکت در سایت شما انجام خواهد داد، فکر کنید. “هدف اساسی وب سایت شما هر چه باشد یا هر چیزی که ممکن است باشد، کاربران باید به راحتی به آن دست یابند و هدف را با حرکت کاربران در سراسر سایت شما تقویت کنند.”

اگر قصد پرداخت‌هایی (مانند Apple Pay) را از طریق وب‌سایت خود بپذیرید، کار زیادی برای راه‌اندازی آن نمی‌خواهید داشته باشید. اگر خرده‌فروش یا ارائه خدمات است و می‌خواهید پرداخت آنلاین را به خدماتی ارائه دهید، باید از یک خارجی برای دریافت پرداخت‌های خود استفاده کنید که در ادامه این مقاله به پرداخت آن پرداخت.

نام وب سایت شما یکی از ویژگی های سایت شماست. این نشانی اینترنتی است که با مشتریان فعلی و بالقوه خود به اشتراک می گذارید و در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید. بنابراین، می‌خواهید توصیفی داشته باشید و به‌خوبی قابل یادآوری و تایپ باشد. سعی کنید آن را کوتاه نگه دارید و در صورت امکان از اختصارات، اختصاری و اعداد دوری کنید تا از سردرگمی جلوگیری کنید.

همچنین باید دامنه سطح بالا یا TLD خود را تعیین کنید. این پسوند در انتهای نام دامنه شما است، مانند .com، .net یا .biz. با این حال، نام های غیر سنتی TLD در سال های اخیر رشد کرده اند. این TLD ها می توانند بر اساس مکان، مانند .nyc، یا نوع کسب و کار، مانند .marketing، .agency یا .law باشند. در حالی که اینها می توانند توصیفی باشند، com هنوز هم اصلی ترین گزینه است. برای اطلاعات بیشتر مقاله ما در مورد انتخاب TLD غیر سنتی را بخوانید.

هر وب سایتی به یک هاست نیاز دارد – سروری که تمام داده های آن برای دسترسی عموم در هر زمان ذخیره می شود. میزبانی وب سایت خود احتمالاً برای تجارت کوچک شما، باید یک میزبان خارجی انتخاب کنید.

بسته به بودجه خود می توانید از بین دو مسیر مختلف انتخاب کنید. یک میزبان اشتراکی، گزینه کم هزینه تر، به این معنی است که شما یک سرور را با سایت های دیگری به اشتراک بگذارید. میزبانی اختصاصی به طور قابل توجهی بیشتر است، اما به این معنی است که شما سرورهای اختصاصی خود را دریافت کنید و نمی‌توانید با سایت‌های دیگری که می‌توانید سرعت رقابت را کاهش دهید. برخی از پلتفرم های سازنده وب، مانند Squarespace و Wix، میزبانی وب را در بسته های ماهانه خود قرار می دهند.

یک وب سایت خوب بیشتر از یک صفحه اصلی ثابت است. شما می توانید یا صفحه اختصاص داده شده به جنبه های مختلف کسب و کار و کار خود، مانند یک کاتالوگ دقیق از محصولات یا خدمات خود، یک بخش وبلاگ برای به روز رسانی های شرکت ایجاد کنید. در وب سایت کلی شما، مطمئن شوید که هر صفحه از هدف اصلی سایت پشتیبانی می کند، هدف مشخصی دارد و شامل یک فراخوان برای اقدام است (به عنوان مثال، «بیشتر بیاموزید»، «ثبت‌نام کنید»، «تماس با ما» یا « این را بخرید»).

صفحه تماس، به عنوان پیوند مستقیم مشتریان شما با شما، یکی از مهم ترین بخش های یک وب سایت است، بنابراین تا آنجا که می توانید اطلاعات را درج کنید (شماره تلفن، آدرس ایمیل و مکانیکی کسب و کار، اگر می خواهید). همچنین ایده خوبی است که اطلاعات مربوط به تیم یا کارمندان مؤسس را در صفحه «درباره» مشاهده کنید تا ببینید نام و چهره واقعی را برای برند شما قرار می دهد.

اگر شما قبلاً لوگو را کسب کنید، یک گرافیک از شما استفاده کنید یا یک لوگو را در وب سایت، کارت های وییزیت و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا شرکت شما را به سرعت و به راحتی در وب شناسایی کنید.

جاستین زالوسکی، مدیر طراحی محصول در مشاوره نوآوری استودیو سایت، چند نکته اساسی برای کمک به ایجاد صفحات کارآمد و غنی از محتوا برای وب سایت خود ارائه کرد:

درباره کاری که کسب و کار شما انجام می دهید شفاف باشید. آنچه را که کسب و کار شما انجام می دهید را در یک بیانیه واضح و مختصر تقریر کنید و با آن پیش بروید. بازدیدکنندگان باید درک کنند که شما در چند ثانیه از فرود در صفحه اصلی شما چه می کنید. چند صفحه که به خوبی نوشته شده اند، مطمئن شوید از ده ها صفحه ضعیف هستند.

فراخوان های استراتژیک را برای اقدام قرار دهید. دکمه های CTA بهترین عملکرد را دارند که با اطلاعات موجود در صفحه مطابقت داشته باشند. برای مثال، دکمه «اکنون خرید» در صفحه محصول منطقی است، اما «برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید» را می‌توانید در صفحه «درباره ما» مناسب تر کنید. به طور مشابه، صفحه ای که مشتریان را فهرست می کند می تواند دکمه ای داشته باشد که خواننده را به طرح ها و قیمت های موجود می برد.

بهبود سرعت را خودکار کنید. تا جایی که می توانید عملکردهای خودکار سرعت را تنظیم کنید. اگر با استفاده از سیستم مدیریت محتوای (CMS) می‌کنید، افزونه‌های مناسبی را نصب کنید تا بازدیدکنندگان را از یک بار دیگر استفاده کنند. برای کاربران وردپرس، Zalewski WP Super Cache یا W3 Total Cache را توصیه می‌کند که فایل‌ها را می‌کند و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا سایت شما را سریع‌تر مرور کنند. برخی از جنبه‌های فنی‌تر ذخیره‌سازی و فشرده‌سازی فایل‌ها ممکن است به یک شریک توسعه وب نیاز داشته باشید، اگر شما به‌ویژه از فناوری اطلاعات نیستید.

از عکس های استوک خودداری کنید. عکاسی استوک سریع‌ترین راه برای تبدیل یک سایت عالی به یک سایت متوسط ??است. اگر به دنبال عکس هایی برای استفاده در صفحه خود هستید، بهتر است از تصویر تیم یا دفتر واقعی خود استفاده کنید

در حالی که این مرحله برای همه وب سایت های تجاری اعمال نمی شود، شرکت هایی که می توانند پرداخت آنلاین را به ارائه دهنده ارائه دهند، باید سیستم های پرداخت الکترونیکی را با وب سایت های خود یکپارچه انتخاب کنند. ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق نرم افزار تجارت الکترونیک یا راه حل های پردازش کارت اعتباری کسب و کار کوچک است.

بسیاری از میزبان های وب سبد خرید داخلی یا ادغام با برنامه های تجارت الکترونیک را ارائه می دهند. تحقیق کنید تا مطمئن شوید که راه حلی به دست می آورید که کار با آن آسان و به اندازه کافی قابل قبول باشد تا نیازهای شما را در حال حاضر و برآورده کند.

ثبت نام در بورسیه کلاسینو