سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم

چگونه می توانیم اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم؟ در این مطلب به شما یاد میدهیم که چگونه پست ها و استوری های اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهید. به کمک این روش از این به بعد اینستاگرام پست ها و استوری هایی را در اکسپلور به شما نشان خواهد داد که برای شما خوش آیند تر است. به شما یاد می دهیم که تنطیمات اکسپلور را تغییر دهید. با این روش دیگر پست های نامناسب و یا پست هایی که با سلیقه شما یکسان نیست دیگر به شما نمایش داده نمی شود.

در ادامه به دلایل تغییر برای پست های اینستاگرام می پردازیم.

دلایل تغییر پست های اینستا

از دلایلی که برای تغییر این پست ها وجود دارد ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بهترین سایت خرید فالوور

  • شلوغ بودن این بخش
  • پست های نامناسب
  • مصرف زیاد اینترنت
  • عدم علاقه به آنها
  • تمایل به دیدن پست های دیگر
  • پست های تکراری
  • آزار مخاطب ها
  • کاهش سرعت گوشی
  • هنگ کردن گوشی
  • پر شدن فضای موبایل

مراحل تغییر اکسپلور اینستاگرام

https://maxad.ir/buy-instagram-explore

روش اول :

برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

انواع خدمات اینستاگرام

1- به صفحه اکسپلور اینستاگرام خود مراجعه کنید و پست های این بخش را بررسی کنید.
2- پست ها و استوری هایی که نمی پسندید و مطابق سلیقه شما نیست را باز کنید.
3- در قسمت بالایی پستی که آن را نمی پسندید و سمت راست آن، سه نقطه وجود دارد که با کلیک بر روی آن؛ تنظیمات بیشتری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
4- اگر اینستاگرام شما به زبان فارسی باشد باید روی گزینه (دیدن پست های کمتری از این قبیل) کلیک کنید، اما اگر زبان اینستاگرام شما انگلیسی باشد گزینه See fower posts like this را انتخاب کنید.
5- مجدد این کار را برای دیگر پست ها که به سلیقه شما نزدیک نیست انجام دهید ممکن است نیاز باشد این کار را چند بار دیگر و در روزهای آتی نیز تکرار کنید.

روش دوم :

وارد بخش Explorer می شویم و روی یک پستی که آن را دوست نداریم کلیک می کنیم.

حال دو حالت وجود دارد که باید یکی از آن ها را انتخاب کنیم. اگر به این نوع محتوا علاقه داریم کافی است طبق تصویر زیر روی دکمه ی See Similar Posts کلیک کنیم تا پست های بیشتری راجع به این نوع موضوع به ما نشان دهد.

چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم ؟چگونه اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم ؟


اگر به این محتوا علاقه نداریم و نمیخواهیم دیگر این نوع محتوا را ببینیم کافی است روی سه نقطه در بالای تصویر بزنیم و گزینه ی Not interested In This Post را بزنیم تا از این به بعد پست هایی از این قبیل را کمتر ببینیم. البته این موضوع به این معناست که این نوع از پست ها کمتر نشان داده خواهد شد و به این معنا نیست که هرگز نشان داده نمی شود. در صورتی که باز از این نوع پست ها برای شما آمد می توانید مراحل بالا را مجددا تکرار کنید.

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام

الگوریتم ها و هوش مصنوعی اینستاگرام روز به روز در حال هوشمندتر شدن است. شما با فالو کردن سایر کاربران، کامنت گذاشتن و لایک کردن، یا دیدن پست های صفحه ای فعالیت کنید؛ اینستا مطالب آن پیج یا صفحه را جزو سلایق شما محسوب می کند. و نه تنها پست های شبیه آن را به خود شما نشان می دهد بلکه به دوستانتان نیز که شما را فالو کرده اند پیشنهاد دیدن چنین پست ها و استوری هایی را میکند که ببینند!!!. برای همین هم ممکن است به شما پست هایی نشان داده شود که جزو علایق شما نیست. ولی چون دوستان شما آن پست ها را دوست داشته اند به شما نیز نشان می دهد.

اگر به فکر پاک کردن اکسپلور اینستاگرام افتاده اید باید بگوییم که این کار ممکن نیست.